✔️ Snelle en discrete levering ✔️ 100% veilig kopen ✔️ Kwaliteitsgarantie

Veelgestelde vragen

In dit gedeelte vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over het bestellen van producten, leverings- en betalingsvoorwaarden, bonussen en kortingen.

Als je na het lezen van dit artikel nog steeds vragen hebt of meer informatie wilt over onze producten, neem dan contact op met ons ondersteuningsteam.

FAQ:

Hoe plaats ik een bestelling?

Zodra je een product hebt geselecteerd, ga je naar de winkelwagen. Klik vervolgens op "Doorgaan naar kassa" en je komt op een SSL-beveiligd bestelformulier. Vul je gegevens, e-mailadres en afleveradres in. Selecteer in de laatste stap je bezorg- en betaalmethode en klik op "Bestelling afronden". Vervolgens wordt de bestelling verwerkt.

Wat gebeurt er na het plaatsen van een bestelling?

Nadat de bestelling is verwerkt en de betaling is ontvangen, wordt de bestelling zo snel mogelijk klaargemaakt en verzonden. De orderbevestiging en informatie over de levering worden per e-mail naar het op het bestelformulier vermelde adres gestuurd.

Welke betalingsmethoden worden geaccepteerd?

Je kunt je bestelling betalen met MasterCard, Visa, American Express en bankoverschrijving zoals aangegeven op de bestelpagina. Houd er rekening mee dat het ongeveer 3 dagen duurt om de betaling per bankoverschrijving te verwerken.

Wanneer wordt de bestelling geleverd?

Nadat de bestelling is bevestigd, wordt deze zo snel mogelijk geleverd volgens de gekozen leveringsmethode. De levertijd bedraagt 4 tot 13 werkdagen vanaf de bevestiging van de bestelling, maar soms kan er een kleine vertraging optreden vanwege de logistieke bijzonderheden van de productlevering.

Als de levering samenvalt met een zaterdag, zondag of feestdag, wordt deze verschoven naar de volgende werkdag.

Wat is het veiligheids- en privacybeleid?

De bescherming van persoonlijke gegevens is een prioriteit. Het online bestelformulier maakt gebruik van een sterke 256-bits SSL-encryptie (Secure Sockets Layer). De informatie die nodig is om je bestelling te plaatsen, wordt vertrouwelijk doorgegeven aan onze partnerbank en wordt niet opgeslagen op de website.

Wat moet ik doen als ik geen e-mail ontvang?

Soms komt het voor dat klanten geen orderbevestiging of informatiebrief per e-mail ontvangen. Dit komt meestal doordat de e-mail van de ontvanger speciale privacy-instellingen heeft.

Hier zijn twee oplossingen voor dit probleem:

1. Controleer de spammap. Als je daar e-mails vindt, verplaats ze dan naar je inbox.

2. Als u een ander e-mailadres hebt, neem dan contact op met ons ondersteuningsteam om uw andere e-mailadres toe te voegen aan uw lijst met contactpersonen.

Wat kan ik verwachten van het online consult?

Het raadplegen van onze experts is geen vervanging voor een bezoek aan de dokter. Onze klantenservice kan je echter wel adviseren over het assortiment producten dat verkrijgbaar is in onze online apotheek. Je kunt ook het bestelproces en andere vragen over je aankoop bespreken.

Wat is het verschil tussen originele en generieke geneesmiddelen?

In tegenstelling tot originator-bedrijven hebben generieke fabrikanten veel lagere ontwikkelings-, test- en reclamekosten. Wanneer het patent op het originele medicijn verloopt, kunnen andere bedrijven deze medicijnen tegen lage kosten produceren omdat ze de chemische formule van het medicijn mogen gebruiken. Het resultaat is een product van hoge kwaliteit tegen een lage prijs.

Wat is de kwaliteit van generieke geneesmiddelen?

Ze worden beschouwd als "therapeutisch gelijkwaardig" aan het originele geneesmiddel. Generieke geneesmiddelen bevatten dezelfde hoeveelheid chemische stoffen en hebben dezelfde absorptiesnelheid van de werkzame stoffen in de bloedbaan. De generieke versie van een geneesmiddel kan soms een andere kleur of vorm hebben dan het originele geneesmiddel. Deze verschillen hebben geen invloed op de eigenschappen van het geneesmiddel en hebben alleen een commercieel of octrooidoel.

Waarom zijn generieke geneesmiddelen goedkoper dan originele?

Merkgeneesmiddelen worden beschermd door een octrooi. Gedurende deze periode mogen andere bedrijven het medicijn niet verkopen; het mag alleen verkocht worden door het bedrijf dat het ontwikkeld heeft. Wanneer het patent verloopt, kan een ander farmaceutisch bedrijf toestemming vragen om een generieke versie van het medicijn te verkopen. Omdat er geen investeringskosten zijn, kunnen andere ondernemers het medicijn aanbieden tegen een prijs die 50-80% lager ligt dan die van het originele medicijn.

Hoe kan ik een bonus of korting krijgen?

Er zijn veel bonussen en kortingen als je producten bestelt bij onze online apotheek. Hoe groter het pakket, hoe meer onze apotheek je biedt. Bezoek ons vaker en koop producten tegen de beste prijs!


We gebruiken cookies om je een betere ervaring te geven. Door verder te gaan, accepteert u het gebruik van cookies.